Logopedės
Raimonda Alšauskienė ir Dalia Krapaitienė
Darbo laikas:
R. Alšauskienė
I – 07.30 – 18.48
II – 07.30 – 18.48
III – 07.30 – 18.48
IV – 07.30 – 18.48
V – 07.30 – 18.48
Darbo laikas:
D. Krapaitienė
II – 06.30 – 18.30
Logopedės teikia pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimų*:
- visapusiškai tiria darželinukų kalbą (tartį, žodyną, gramatinę sandarą, rišliąją kalbą), nustato kalbos sutrikimo laipsnį ir pobūdį;
- veda logopedines pratybas, parenka metodus bei ugdomąją medžiagą, atitinkančią vaikų amžių bei sutrikimų pobūdį, fiksuoja ugdytinių pasiekimus;
- kviečia tėvus (globėjus) įsijungti į korekcinį procesą – supažindina su vaikų pasiekimais, teikia metodines konsultacijas darbui namuose;
- dalyvauja specialiojo ugdymo komisijos veikloje, konsultuoja auklėtojas, kurių grupėse ugdosi vaikai, turintys kalbos ir komunikacijos sutrikimų, bendradarbiauja su įstaigos bendruomene.
*Vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimus nustato miesto Pedagoginė psichologinė tarnyba (PPT) arba mūsų įstaigos Vaiko gerovės komisija po to, kai tėvai kreipiasi su prašymu (prašymo formą pateikia specialistas).
Meninio ugdymo (muzikos) mokytojos
Asta Veverskytė ir Marija Statkevičienė
Meninio ugdymo (muzikos) mokytojos
Jelena Jakštienė ir Jolanta Bernotaitienė
Darbo laikas:
J. Jakštienė
I – 07.30 – 18.48
II – 07.30 – 18.48
III – 07.30 – 18.48
IV – 07.30 – 18.48
V – 07.30 – 18.48
Darbo laikas:
J. Bernotaitienė
II – 06.30 – 18.30
Meninio ugdymo (muzikos) mokytojas darželyje sudaro sėkmingą vaikams pateikiamos medžiagos išmokimą lemiančias sąlygas:
- Visų pedagoginių priemonių sistemingumas, jų individualizavimas ir normavimas;
- Muzikinės veiklos organizavimas įvairiomis formomis, sudarant galimybę išreikšti save pagal išgales;
- Muzikos repertuaras vertingas meniniu, tautiniu, doroviniu požiūriu bei suvokiamas ir tinkamas atlikti ikimokyklinio amžiaus vaikams;
- Kūrybiškumas, demokratiškumas, humaniškumas;
- Patrauklumas, vaizdumas;
- Atitikimas psichofiziniams kiekvienos vaikų amžiaus grupės ypatumams.
Muzikinio ugdymo tikslai:
- Žadinti vaiko domėjimąsi muzika;
- Ugdyti muzikinius gabumus;
- Suteikti muzikinių estetinių žinių;
- Lavinti muzikinius įgūdžius.
Meninio ugdymo (muzikos) mokytojas naudoja įvairias vaikų muzikinės veiklos organizavimo formas:
- Užsiėmimus vaikams pagal amžiaus grupes ( salėje, grupėse);
- Šventes ir vakarones;
- Muzikos integravimą į kitą vaikų veiklą ;
- Individualų muzikinį ugdymą ( gabesniems vaikams).
Meninio ugdymo (muzikos) mokytojas organizuoja daugelį darželio renginių. Dalyvavimas įvairiuose renginiuose, konkursuose, projektuose, leidžia atsiskleisti vaikų gebėjimams, suteikia daug teigiamų emocijų, ugdo artistiškumą, kūrybiškumą,.
Meninio ugdymo (judesio) mokytoja
Justina Rahimova
Darbo laikas:
J. Rahimova
I – 07.30 – 18.48
II – 07.30 – 18.48
III – 07.30 – 18.48
IV – 07.30 – 18.48
V – 07.30 – 18.48
Darbo laikas:
J. Bernotaitienė
II – 06.30 – 18.30
Erdvioje, naujausiu sportiniu inventoriumi aprūpintoje salėje vedami judesio meninės išraiškos užsiėmimai ir kūno kultūros bei korekcinės veiklos valandėlės. Meninio ugdymo (judesio) mokytoja didelį dėmesį skiria:
- judesio meninės išraiškos užsiėmimams;
- pagrindinių judesių lavinimui (ėjimo, bėgimo, šliaužimo ir kt.);
- kūno raumenų, statinės ir dinaminės pusiausvyros bei koordinacijos gerinimui;
- judesių tempo, ištvermės, greitumo, vikrumo didinimui;
- smulkiosios motorikos raidai;
- plokščiapėdystės ir taisyklingos laikysenos profilaktikai;
- kasdieninio fizinio aktyvumo skatinimui;
- saugaus elgesio įgūdžių formavimui;
- saviraiškos skatinimui ir realizavimui;
- korekcinės pagalbos teikimui vaikams, kurie turi judesio ir padėties sutrikimų;
- aktyviam dalyvavimui sportiniuose renginiuose įstaigoje ir už jos ribų;
- pedagogų, tėvų konsultavimui fizinio aktyvumo ir sveikatos klausimais.
Psichologė
Jūratė Sankūnienė
Darbo laikas:
J. Sankūnienė
I – 07.30 – 18.48
II – 07.30 – 18.48
III – 07.30 – 18.48
IV – 07.30 – 18.48
V – 07.30 – 18.48
- Lopšelyje-darželyje „Gandriukas“ dirbantis psichologas įvertina vaiko galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas.
- Bendradarbiauja su auklėtojomis, priešmokyklinio ugdymo pedagogėmis, logopedu, ir kitais su vaiku dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus.
- Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais.
- Rengia individualias rekomendacijas vaiko psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
- Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų.
- Dalyvauja formuojant teigiamą įstaigos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius vaikus.
- Šviečia įstaigos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų vaikų problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su įstaigos bendruomene, esant būtinybei ir su kitomis institucijomis.
- Atlieka įstaigai aktualius psichologinius tyrimus.
Socialinė pedagogė
Jūratė Sankūnienė
Darbo laikas:
J. Sankūnienė
I – 07.30 – 18.48
II – 07.30 – 18.48
III – 07.30 – 18.48
IV – 07.30 – 18.48
V – 07.30 – 18.48
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais įstaigoje dirbančiais specialistais;
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo, emocinių ir elgesio problemomis);
- Dirba su šeima. Bendrauja su vaiko tėvais(globėjais), ieškodama galimybių bendromis jėgomis spręsti iškylančias problemines situacijas. Ieško ir taiko naujas darbo formas ugdant socialinius įgūdžius;
- Bendradarbiauja su grupių mokytojomis, administracija, VTAT, socialinę pagalbą teikiančiomis tarnybomis, sveikatos priežiūros ir kitomis institucijomis, sprendžiant vaikų socialines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.