,,ZYLUČIŲ“ GRUPĖJE
Kiekvieną rytą vaikus ir jų tėvelius pasitinka mokytoja metodininkė Rasa Bareikienė, mokytoja Violeta Znaidauskienė, mokytoja Rimgailė Gudkovienė ir mokytojos padėjėja Kristina Binkienė.
Grupėje dirbama vadovaujantis Kauno lopšelio – darželio „Gandriukas“ integruoto ugdymo programa, „Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programa, taikoma ,,Geros pradžios” metodika. Šiuo metu grupę lanko 18 vaikų (nuo 4 – 5 m.). Grupė dirba 10,5 val. nuo 7:30 val. iki 18:00 val. Elektroninis paštas zyluciugr@gmail.com.
„ZYLUČIŲ“ GRUPĖS SAVITUMAS:
Padedant tėvams grupėje sukurta saugi, estetiška, mokymąsį skatinanti aplinka. Puiki ugdytojų komanda. Prioritetinė kompetencija – sveikatos. Savarankiškos veiklos derinamos su pedagogų, specialistų, tėvų siūloma veikla. Spontaniškai atsirandanti, iš anksto nenumatyta, nekasdieninė veikla. Tėvai – ugdymo proceso, bendrų šventinių renginių, akcijų, parodų dalyviai.
SAUGIĄ IR JAUKIĄ APLINKĄ, PADEDANČIĄ ATSKLEISTI IR LAVINTI INDIVIDUALIUS VAIKO GEBĖJIMUS, SUKURIA CENTRAI:
- DAILĖS CENTRAS „TEPLIUKAS“– menui, lipdymui skirtos priemonės, dailės priemonės, molbertas, įvairi gamtinė medžiaga.
- KALBOS CENTRAS „PLEPUKAS“ – biblioteka, muzikos centras, pieštukai, raidės, magnetinė lenta su magnetinėmis raidėmis.
- VAIDMENINIŲ ŽAIDIMŲ CENTRAS „AKTORIUKAS“ – šeimos, parduotuvės, teatro atributika, indeliai, viryklės, baldeliai, vežimėliai, lėlės.
- MATEMATIKOS IR KONSTRAVIMO CENTRAS „ŽINIUKAS“ – mozaikos , lego, dėlionės, loto, domino, liniuotės, trafaretai, skaitliukai, šimtalangė.
- STATYBINIŲ ŽAIDIMŲ CENTRAS „KALADUKAI“ – įvairių dydžių, formų kaladės. Įvairios mašinos, trasos, šviesoforas.
- VALGIO GAMINIMO CENTRAS „SMALIŽIUKAS“ – vaikų paruoštos receptų knygelės, maistui pjaustyti skirtos lentelės, serviravimo indai, gimtadienio šventimo atributika.
„ZYLUČIŲ” GRUPĖS UGDYMO TIKSLAI APIMANTYS VISAS RAIDOS SRITIS (TAI KAS YRA BŪDINGA NATŪRALIAI ŠIO AMŽIAUS VAIKŲ RAIDAI):
Pritaikyti ugdymą mišriai grupei. Ugdyti kūrybiškumą, smalsumą, vaizduotę, iniciatyvumą. Sudaryti sąlygas susipažinti ir išbandyti įvairias meninės raiškos technikas. Sudaryti vaikams sąlygas integruotai įsigyti dvasinės, fizinės, emocinės kompetencijos pradmenis. Skatinti, ypač mažesnių vaikų, savarankiškumą, tobulinti higienos įgūdžius, pažintinius, kalbinius, smulkiosios ir stambiosios motorikos gebėjimus, atsižvelgdamos į amžiaus kriterijus, vaikų pomėgius, gebėjimus. Tenkinti vaikų poreikį žaisti, ugdyti bendravimo bendradarbiavimo įgūdžius. Ugdyti tvarkingumo įgūdžius.