„VYTURĖLIŲ“ GRUPĖJE DIRBA
Mokytoja – metodininkė Vilma Narbutienė, vyresnioji mokytoja Ernesta Šegždaitė – Rėklaitienė, mokytojos padėjėja Vilija Liberienė. „Vyturėlių“ grupėje dirbama vadovaujantis Kauno lopšelio-darželio „Gandriukas“ integruoto ugdymo programa, taikoma „Geros pradžios“ metodika, vadovaujamasi „Ikimokyklinio ugdymo vadovo“ idėjomis. Šiuo metu grupėje lanko 17 vaikų (3 – 4 m.). Grupė dirba 10,5 val., nuo 7.30 val. iki 18.00 val. Grupės telefonas +370 68706474.
„VYTURĖLIŲ“ GRUPĖ
Pagal „Geros pradžios“ metodiką grupėje telkiami veiklos centrai, kuriuose yra gausybė priemonių ir vaikai jas gali kūrybiškai naudoti. Siekiama visų vaikų galių plėtotės visuminiu, integraliu ugdymu – atsižvelgiant į vaiko raidos, vaiko kultūros dėsningumus. Tikslingai ugdomos vaiko vertybių nuostatos, jausmai, mąstymas ir elgsena pagal bendrąją ikimokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą, kurios struktūrą sudaro penkios kompetencijų grupės – socialinė, sveikatos saugojimo, pažinimo, komunikavimo ir meninė.
„VYTURĖLIŲ“ GRUPĖS SAVITUMAS
Sukurta ugdymo/si aplinka, kuri skatina individualų vaikų iniciatyvumą, kūrybiškumą, savarankiškumą. Funkcionali grupės aplinka leidžia vaikams lengviau įsitraukti į kūrybišką ugdymo procesą ir žaidimų pasaulį. Siekiame sukurti tvirtą emocinį ryšį tarp vaiko, tėvelių ir pedagogų. Nuolatinis bendradarbiavimas su šeima padeda įvairiapusiškai pažinti vaiką ir siekti sėkmingo ugdymo bei lavinimo. Didžiausias dėmesys – emocinė atmosfera, kad ugdytinis gerai jaustųsi, kad galėtų savarankiškai tyrinėti, eksperimentuoti, kai vaikų smalsumas skatinimas per praktinę veiklą (eksperimentus, bandymus, tyrinėjimus). Vaikai mokomi formuluoti ir užduoti klausimus, rinkti įrodymus, priimti sprendimus ir pagrįsti savo nuomonę. Nuolatinis vaiko skatinimas kūrybiškai veikti bei įgyvendinti savo sumanymus. Bendravimas su šeima – ugdytojų ir tėvų pasikeitimas informacija, šeimos dalyvavimas siekiant bendrų ugdymo tikslų. Kuriame ir puoselėjame grupės tradicijas.
Du kartus per savaitę vaikai lankosi sporto ir muzikos salėse. Meninis ir fizinis ugdymas, padedant specialistams, kryptingai tęsiamas grupės aplinkoje ir lauko erdvėse.
SAUGIĄ IR JAUKIĄ APLINKĄ, PADEDANČIĄ ATSKLEISTI IR LAVINTI INDIVIDUALIUS VAIKO GEBĖJIMUS, SUKURIA VEIKLOS CENTRAI
Veiklos centruose yra didelė priemonių įvairovė. Jas vaikai naudoja kūrybiškai, įvairiais būdais veikdami jomis. Priemonės turi būti patraukliai išdėstytos ir lengvai prieinamos vaikams. Jie renkasi priemones savarankiškai, veikia su jomis žaisdami, taip kaupdami patyrimą. Vaikai mokosi vieni iš kitų, žaisdami mažomis grupelėmis, ir turi galimybę natūraliai bendrauti tarpusavyje. Tai sudaro sąlygas savarankiškam problemų sprendimui, sprendimų priėmimui, saviraiškai, skirtumų suvokimui, savarankiškumo ugdymui, o taip pat mokymuisi iš labiau patyrusių bendraamžių.
- Vaikams suteikiama galimybė rinktis;
- Kitoks auklėtojos vaidmuo – draugė, patarėja, pagalbininkė;
- Temas siūlo vaikai;
- Reabilituojamas žaidimas;
- Prioritetai šeimai;
- Individualus požiūris į kiekvieną vaiką;
- Demokratiški tarpusavio santykiai.