
Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Gandriukas”?
Kauno lopšelis-darželis „Gandriukas” yra įstaiga.
Toliau Kauno lopšelį-darželį „Gandriukas” vadinsime Darželiu.
Darželio darbuotojai:
- prižiūri mažus vaikus,
- mokina vaikus naujų dalykų,
- paruošia vaikus eiti į mokyklą.
Darželyje dirba:
- mokytojai,
- kiti darbuotojai,
- pavyzdžiui, vyrėjai.

Darželio direktorė yra Loreta Aurelija Saulevičienė
Darželio direktorė:
- vadovauja darželiui,
- rūpinasi darželiu.
Jeigu turite klausimų galite Darželio direktorei:
- paskambinti.
Darželio direktorės telefono numeris
yra +370 37 38 65 99.
- parašyti elektroninį laišką.
Direktorės elektroninio pašto adresas yra l.sauleviciene@kaunoldgandriukas.lt

Ką veikia Darželis?
Darželis rūpinasi,
kad vaikams darželyje būtų gera.
Vaikai darželyje:
- žaidžia,
- dainuoja,
- piešia,
- eina į lauką.

Darželis rūpinasi, kad vaikai būtų sveiki.
Pavyzdžiui, kad vaikai valgytų gerą maistą.
Vaikai darželyje sportuoja ir mokosi draugauti su kitais vaikais.

Darželis rūpinasi,
kad vaikai išmoktų naujų dalykų.
Pavyzdžiui, kad vaikai išmoktų:
- piešti,
- rašyti,
- skaityti,
- dainuoti.
Kartais vaikai su mokytojais važiuoja į muziejų.

Kaip gauti pagalbą iš Darželio?
Jeigu norite gauti pagalbą iš darželio,
Jūs galite:
- paskambinti telefonu.
Darželio telefono numeris yra +370 37 38 65 99.
- atsiųsti elektroninį laišką.
Darželio elektroninio pašto adresas yra info@kaunoldgandriukas.lt
Darželio adresas yra Ukmergės g. 19, Kaunas. Šioje vietoje dirba Darželio darbuotojai.

Apie visus darželio darbus galite paskaityti internete.
Paspauskite mėlyną tekstą apačioje: www.kaunoldgandriukas.lt
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
Jeigu reikia pagalbos perskaityti informaciją,
galite paprašyti:
darbuotojo, artimo žmogaus, pavyzdžiui,
mamos ar tėčio, draugo.

Kada dirba Darželis?
Darželis dirba:
- pirmadienį – nuo 7:30 valandos ryto, iki 18:00 valandos vakaro,
- antradienį – nuo 7:30 valandos ryto, iki 18:00 valandos vakaro,
- trečiadienį – nuo 7:30 valandos ryto, iki 18:00 valandos vakaro,
- ketvirtadienį – nuo 7:30 valandos ryto, iki 18:00 valandos vakaro,
- penktadienį – nuo 7:30 valandos ryto, iki 18:00 valandos vakaro,
- Dieną prieš šventę Darželis dirba 1 valanda trumpiau.
Šventinės dienos yra:
- sausio 1 diena,
- vasario 16 diena,
- kovo 11 diena,
- Velykų diena,
- Velykų diena kiekvienais metais skiriasi,
- birželio 24 diena,
- liepos 6 diena,
- rugpjūčio 15 diena,
- lapkričio 1 diena,
- lapkričio 2 diena,
- gruodžio 24 diena,
- gruodžio 25 diena,
- gruodžio 26 diena.
Iliustracijų šaltiniai:

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at www.inclusion-europe.eu/easy-to-read












