„KREGŽDUČIŲ“ GRUPĖJE
Ar lietūs lis, ar saulė švies „Kregždučių“ grupėje kas rytą Jūsų lauks mokytoja Vaida Galinauskienė, mokytoja Audrė Gabienė, mokytoja Ernesta Šegždaitė – Reklaitienė ir mokytojų padėjėja Birutė Bakienė.
Grupėje vaikai ugdomi pagal ikimokyklinio ugdymo programą remiantis „Geros pradžios“ metodika.
Šiuo metu grupę lanko 17 vaikų ( 8 mergaitės ir 9 berniukai), 2.10 – 3.7 metų amžiaus.
„Kregždučių“ grupė dirba 7.30 – 18.00 val.
GRUPĖ
Didelį dėmesį skiriame pažinimo džiaugsmui: patyrimams, atradimams, tyrinėjimams. Kūrybiškai veikdami laviname didžiulį spektrą vaiko asmeninių savybių, tokių kaip smalsumas, žingeidumas, iniciatyvumas, saviraiška.
Ypatingą reikšmę grupėje turi socialus veiksnys. Šiltas grupės mikroklimatas, draugiškumas, pagalba vienas kitam, empatija – vienas grupės prioritetų.
Norėdami vieni kitiems perteikti vairią informaciją, mintis, idėjas, pasidalinti įspūdžiais, patyrimais, nuolat tobuliname kalbinius gebėjimus. Komunikavimą vertiname kaip savęs, kitų, pasaulio pažinimo priemonę.
„KREGŽDUČIŲ“ GRUPĖS SAVITUMAS
Vaikai itin smalsūs, žingeidūs, visko nori čia ir dabar, todėl mes, mokytojai, padedame vaikams patirti atradimo džiaugsmą atlikdami eksperimentą, tyrimą, ieškodami informacijos įvairiuose šaltiniuose, dirbdami komandoje, kūrybiškai spręsdami įvairius klausimus ar problemas.
Kasdien, kryptingai pasirenkant ugdomąsias veiklas vaikai veikia ugdymo centruose, kuriuose randa atitinkamų priemonių veikloms atlikti.
Stengiamės laikytis disciplinos, dienotvarkės.
Vienas svarbiausių faktorių, lemiančių darnų , empatija, pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimą yra ryšių kūrimas ir tęstinumas. Būtent tai mus padeda augti, suprasti vienas kitą ir džiaugtis.
SAUGIĄ IR JAUKIĄ APLINKĄ, PADEDANČIĄ ATSKLEISTI IR LAVINTI INDIVIDUALIUS VAIKO GEBĖJIMUS, SUKURIA UGDYMO (SI) CENTRAI:
- Dailės centre vaikai skatinami ugdyti išradingumą, išbandyti kūrybinius gebėjimų, patirti lytėjimo potyrių džiugesį.
- Statybinių žaidimų centre galima rasti įvairių dydžių ir formų kaladėlių, kad vaikai galėtų statyti įsivaizduojamus statinius: namus, miestus, tobulinti matematinius gebėjimus, lavinti mąstymą, lengviau randami sprendimai, ugdomas išradingumas bei koncentracija.
- Valgio gaminimas lavina socialinius įgūdžius, moko dalintis, dirbti poromis. Gaminant valgį galima daug išmokti: aptarti spalvas, skaičius, formas, mitybos įpročius.
- Vaidmeninių žaidimų centras padeda suvokti pasaulį ir išmėginti įvairius vaidmenis. Daiktai parenkami atsižvelgiant į vaikų domėjimąsi viena ar kita tema.
- Kalbos centre yra sukaupta knygų ir kitų rašymui bei skaitymui skirtų medžiagų. Vaikai gali patys kurti knygas, pasakas, inscenizuoti jas arba tiesiog klausytis pasakojimų.
- Matematikos ir konstravimo centre vaikai ras dėlionių, skaičiavimo žaidimų, taip pat priemonių, padėsiančių kurti savo žaidimus, skirstyti kategorijomis, skatina kritiškai mąstyti.
- Muzika lavina jausmus, moko jausti ritmą, skaičiuoti, ugdo kalbos įgūdžius, skatina kūrybiškumą.
- Smėlio ir vandens žaidimai naudojami tiek uždaroje patalpoje prie smėlio ir vandens stalo, tiek lauke. Smėlio dėžė – puikus vaikų lavinimo būdas, žaidžiant joje aktyvinami visi vaiko pojūčiai. Kyla mokslinės idėjos, vystosi kūrybiškumas.
- Lauko žaidimai. Vaikai išmoksta bendrauti, domisi gamta, tyrinėja ją, įgyja gamtinių bei matematikos žinių.